{ "title": "Adsl Arıza", "image": "https://www.arizalar.gen.tr/images/adsl-arizalair.jpg", "date": "20.01.2024 11:39:51", "author": "ALİ ATAY", "article": [ { "article": "ADSL Arıza, Asymmetric (Asimetrik) Digital (Sayısal) Subscriber (Abone) Line (Hat) ya da kısa adı ADSL adıyla bilinen sistem herhangi bir telefon hattı üzerinden geniş band erişim imkânı sağlayan bir bakır devre transmisyon teknolojisi olarak birçok internet kullanan müşteriler tarafından bütün dünyada oldukça yaygın bir biçimde kullanıldığı bilinmektedir.

Yapılış itibariyle bir internet teknolojisi adıyla geliştirilmek amacıyla hem evde kullanan müşterilerine hem de büyük çaptaki birçok işletmeye birçok farklı avantajlar ve kampanyalar sağlamaktadır. ADSL arıza yaşanması halinde ADSL arıza bildirimi yapmadan önce birtakım önlemler ve dikkat etmeniz gereken önemli noktalar vardır. Önce modeminizin çalışıyor olduğundan emin olmanız gerekir. Kullanmış olduğunuz prizde enerji olup olmadığına bakmamız gerekir. Modem üstünde yer alan çevir sesinin bulunmasından ve modeme uygun bir şekilde bağlandığından emin olmanız gerekir. ADSL arıza bildirimi gerçekleştirdikten hemen sonra ADSL arızanız sonuçlanana kadar saat başı modeminizi kapatıp açma işlemini gerçekleştiriniz. Bir gün sonra eğer halen ADSL line kısmında yer lan ışığınız sabit olarak çalışmıyorsa yani yanmıyorsa tekrar ADSL arıza birimini arayıp destek alınız. Telefon numarası 444 0 375 olan bu numarayı istediğiniz zaman arayabilirsiniz. ADSL arıza bildirimi sadece ADSL ile ilgili sıkıntıları gidermek için vardır. Ancak ADSL bağlantısı haricindeki herhangi bir problemi çözebilmeniz için ADSL arıza bildirimini aramanıza gerek yoktur.

ADSL kullanıcılarının karşılaştığı arızalar ve ADSL arızalarının çözüm yolları
" } ] }