Honda Arızaları
Honda arızaları, günümüzde çok sıklıkla olmasa da karşılaştığımız arızalar içerisine girmiştir. Honda marka araçların arızalarını kullanıcılarından gelen şikâyetleri değerlendirerek sizler için inceledik. Bu yazımızda Honda araçlarının genellikle yaptığı arızaları bulabilirsiniz. - Honda arızalarına, frenlerdeki aksaklıklardan başlayacak olursak, Honda sahipleri frenlerden gelen seslerin kronikleştiğini belirtmektedirler.
Ayrıca frenlerde titreme de hissedilmekte, frenlerde şişme ve yamulma görülmektedir. Honda sahipleri bu konuda arabalarının geri çağrılmasını istiyorlar fakat, serviste diskleri ve balataları değişen araçlarda da aynı sorun devam etmektedir.
- İkinci olarak boya kalitesindeki şikâyetlerden bahsetmek gerekir. Aracın üzerindeki boyanın sıcak, soğuk gibi etkenlerle çok çabuk kalkması ve atması çoğu Honda kullanıcısının belirttiği bir konudur.
- Bazı Honda araçları direksiyonlardan gelen sesten şikâyetçidir. Bu sorun ön tepe rulmanlarından kaynaklanmaktadır ve git gide kronik bir hal almaktadır. Bu problem garanti servislerinde giderilmektedir.
- Sunroof çökme problemi, Honda'nın üretim hatası olarak gösteriliyor. Tavanın yapısını dahi bozan Sunroof'taki çökmeler üretim kaynaklı bir hata lanse ediliyor fakat Honda Türkiye bu sorunun üretim hatasın olmadığını öne sürmektedir.
- Honda sahipleri araçlarının şehir içinde yakıt tüketiminin fazla olmasından dolayı oldukça şikâyetçidir. Şehir dışında oldukça az yakıt tüketen Honda araçları, şehir dışında aynı verimi göstermemektedir.
- Çoğu Honda sahibi araçlarındaki izolasyonu beğenmemektedir. Araç hareket halindeyken araç içine çokça sesin geldiğini belirten araç sahipleri, lastik sesinin ve yol sesinin çok geldiğinden yakınmaktadırlar. Ayrıca iç taraftan da ses gelmesi, motordan ısınmadan önce gelen tıkırtı sesleri onları rahatsız etmektedir.
- Honda sahiplerinin beğenmediği diğer bir husus da iç mekânda kullanılan plastiklerin kalitesidir. Yeni model araçlarında dahi görülen bu eksiklik üzerine işçilik problemi de eklenince araç kullanıcıları için çok can sıkıcı bir hal almaktadır.
- Akünün çabuk bitmesi de sıkça karşılaşılan problemlerdendir.
- Başka bir marka araçla aynı hızda giderken frene basıldığında Honda'nın 3-4 metre daha sonra durması Honda kullanıcıları için bir eksiklik olarak belirtiliyor.
Dikkat edilmesi gereken Honda arızaları- Euro Ncap'tan alınan 4 yıldız
- Ses sisteminin hoparlör kalitesi.
- Amortisörlerin yumuşaklığı
- Tek bakımların (10-30-50. Vs.) gereksiz olması
- Soğutmalı torpido ve bagaj açma düğmesinin olmaması
- Yol bilgisayarının basit olması
- Servislerin ilgi ve alakalarının gerekenden çok az olması. Örnek verecek olursak bir müşteri, Honda markasının bir bayisini müşteri temsilciliğini arayarak şikâyet etmiş, daha sonrasında tekrar aradığında müşteriye böyle bir şikâyet formunun oluşturulmadığını belirtmektedir. Diğer bir müşteri de arabasını servise götürmek için müşteri hizmetlerini arayıp fiyat istediğini, fakat servise gittiğinde çok daha fazla fiyat istediklerini belirtmiştir.
19.01.2024 02:59:04
Honda Arızaları ile ilgili bu madde bir taslaktır. Madde içeriğini geliştirerek Herkese açık dizin kaynağımıza katkıda bulunabilirsiniz. Sayfayı Düzenle
|